Sunday, November 27, 2011

URAT di TANGANmu AYAH menggambarkan SERIBU MAKNA.. TERNYATA engkau LELAH mencari REZEKI..DEDIKASI ISTIMEWA untuk AYAH daripada ANAK yang DAHULUNYA KURANG MENGERTI !__!

BUAT anak-anak di luar sana, tak kira yang KAYA mahupun MISKIN.. PESAN ANA, INGATAN daripada ANA.. 

PERNAHKAH SOHABAT melihat URAT-URAT pada JARI AYAH? ANA? ANA PERNAH.. TATKALA itulah ana BERTEKAD, BERAZAM untuk BELAJAR BERSUNGGUH-SUNGGUH.. TIADA cara lain untuk MEMBAHAGIAKAN MAK AYAH ana daripada PELAJARAN. Tatkala ana MELIHAT anak-anak remaja sekarang LEKA dengan DUNIAWI.. AYAH PENAT..PENAT bekerja.. ya!! Ayah tak pernah BERDENGUS, MENGELUH namun kenapa PERGORBANAN mak ayah , sohabat BALAS dengan BERFOYA-FOYA? TIDAK ADA rasa BELAS KASIHAN kah sohabat? !___! 

BUAT ADIK-ADIK yang bakal menduduki SPM, STPM , dan juga STAM, PESAN ana,..buatlah yang TERBAIK..USAHALAH pada minit-minit terakhir..apa sahaja BOLEH BERLAKU.. DAN SERAHKAN kepada-Nya setelah berusaha dan berdoa..ana di sini DOAKAN kejayaan sohabat-sohabat sekalian.. INGAT URAT pada tangan AYAH, SOHABAT PASTI MENJAWAB SOALAN PEPERIKSAAN dengan TERBAIK.. PERCAYALAH !!!

SALAM IMTIHAN untuk sohabat-sohabat FACEBOOK ana.. ♥ ^__^ Bittaufiq Wannajah Fil Imtihan !!



No comments:

Post a Comment