Wednesday, February 16, 2011

ALASAN wanita yang mengenakan TUDUNG dengan cara TIDAK BETUL, dedah AURAT.

1. Tutup aurat semua, PASTI masuk SYURGA ke?
2. Tudung labuh pun buat dosa mengumpat orang. Walau kami pakai seksi TAPI hati kami baik.
3. Pakai jarang ke ketat ke, itu HAK kami. kalau TAK SUKA (lelaki) JANGAN tengok!! ~ tapi kalau dah free takkan takkan tak mahu tengok kan?;)
4. Kami RASA apa yang kami pakai tak seksi. Terpulang kepada individu yang memandang kami. cantik itu SUBJEKTIF. ~ PERLU ke TUNJUK kepada LELAKI bukan MUHRIM?
5. Walau kami TAK bertudung, kami tetap SEMBAHYANG dan puasa ~ Apakah ibadat mereka diterima? Biarlah ALLAH yang menilai walaupun syariat ISLAM tentang AURAT dilanggar~ ALLAH MAHA MENGETAHUI setiap apa yang hambaNYA lakukan.
6. SALAH ke kami pakai macam ini? TUTUP AURAT ITU BAGUS TETAPI kami tidak mahu HIPOKRIT. Ini diri kami yang sebenar~~ ISLAM mngajar umatNYA menutup aurat. MALU ke pakai tudung setelah free hair sekian lama? MALU kerana ALLAH adalah BAIK daripada MALU kepada manusia.
7. Suka HATI kamilah nak pakai macam ni. Kami tak susahkan HIDUP orang lain!! ~ dalam ISLAM, tiada istilah jaga tepi kain orang. ISLAM mahukan semua umatNYA memasuki SYURGA.;)
8. Apa yang kami BUAT(pakai), ini di anatara kami dengan TUHAN~~Hmm BERANI cakap di dunia, berani ke CAKAP apabila di depan ALLAH? ;) LAWAN ALLAH, NERAKA TEMPATNYA.NAUZUBULILLAH.
9. Ini fesyen, tak SALAH mengikut FESYEN. Takkan kita mahu KETINGGALAN ZAMAN?~~ FESYEN dengan tutp aurat ada MANISNYA malah CANTIK dipandang. TIDAK PERCAYA, kita tnya kepada KAUM ADAM.;)
10. Kami pakai seksi macam ni, sebab IKUT ARAHAN photographer/ pengarah filem untuk disesuaikan dalam scene.~~ayat artis je..hee~kenapa tak IKUT yang ALLAH suruh ? ;)
11. Bukan kami TAK MAHU menutup aurat, cuma masanya belum sampai lagi. Tunggu dulu..~~ BILA? Nanti TUA?Muda2 nak enjoy kan?;)MATI tidak mengenal usia.tak takut ke mati dalam usia muda?tak sempat nak bertaubat..

AYUH PEREMPUAN-PEREMPUAN DI LUAR SANA!!KITA JAGA AURAT DAN MARUAH KITA..KITA BUKAN "MURAH" UNTUK DIPERTONTONKAN sebegitu sahaja oleh kaum ADAM..AYUH!!SAHUTLAH SERUAN INI..!!^___^

No comments:

Post a Comment