Sunday, January 22, 2012

Sama tetapi BERBEZA

HEBATKAH BUDAYA PUNK?? Sama pula ana lihat dua gambar ini walaupun makhluk yang berbeza ==' Namun di sini , ana PELIK dan TERSANGAT PELIK.. HEBAT kah apabila MEWARNAI RAMBUT? JINGGA? You look so HOT !! HOT kat DUNIA, kat NERAKA, lagi HOOOT, BRO !! =.=' SUDAHLAH MEWARNAKAN RAMBUT, bagaimana pula nak solat? Kata sesetengah daripada mereka ''walaupun kami macamni, tapi hati kami baik..'' MasyaALLAH..Apabila DITANYA, dijawab mereka ''apsal kamu sibuk-sibuk eh?'' Kubur masing-masing.. Ye!! Kami tahu dan TAHU kubur MASING-MASING.. KALAU BOLEH, KAMI NAK DIRI SENDIRI bawa diri masing-masing tu ke LIANG LAHAD tatkala meninggal, boleh? Kan KUBUR MASING-MASING.. :))

TAHUKAH SOHABAT? BUDAYA PUNK merupakan BUDAYA yang DIBAWA BARAT dan merupakan konspirasi BARAT untuk MENJAHANAMKAN MANUSIA..!! Namun, agenda-agenda SYAITAN ini MASIH dan MENJADI IKUTAN BARAT.. MENGAPA?USAH dan USAHLAH berambut MERAH.. Tak HENSEM , tak CANTIK pun ..SIMPAN je rambut tu seperti keadaan asal..RAMBUT SIHAT, DOSA KURANG ♥

Dalam sebuah hadis riwayat Abu Dawud, Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud "Sesiapa menyerupai sesuatu kaum, maka ia tergolong dalam kumpulan mereka. Tidak syak lagi, meniru budaya asing secara membuta tuli, tanpa memikirkan faedahnya, adalah suatu amalan yang salah dan membuktikan pendewaannya kepada bangsa yang dicontohinya."

No comments:

Post a Comment